Subject: Puhtaleiva-Voldi jalgtee ehitusprojekti kooskõlastamine
From: Roland Mäe <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Aivar Kurusk" <[email-masked]>, "Kadi Kukk" <[email-masked]>, "Andrus Tull" <[email-masked]>,Herkki Rõõm <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Jun 2025 10:50:30 +0300

Tere

Saadan kooskõlastamiseks Puhtaleiva-Voldi jalgtee ehitusprojekti
materjalid:

https://www.dropbox.com/scl/fo/ipgbun54t07ngztzqltbs/AKdYN9vn_RdF8D2BmYrp2
oU?rlkey=v3sy962cmdkom2t2pvjlot9n1
<https://www.dropbox.com/scl/fo/ipgbun54t07ngztzqltbs/AKdYN9vn_RdF8D2BmYrp
2oU?rlkey=v3sy962cmdkom2t2pvjlot9n1&dl=0> &dl=0

Lugupidamisega

Roland Mäe

ViaVelo Inseneribüroo OÜ

Reg nr 11712139

Valukoja 10, Tallinn

Telefon: 5172182

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 29, 2025 10:44 AM
To: Roland Mäe <[email-masked]>
Cc: Aivar Kurusk <[email-masked]>; Kadi Kukk
<[email-masked]>; Andrus Tull <[email-masked]>
Subject: RE: Puhtaleiva-Voldi valgustus

Tere,

Kui Te esitate projekti Transpordiametile kooskõlastamiseks, siis palun
esitage see e-posti aadressile [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee
<https://checkpoint.url-protection.com/v1/url?o=http%3A//www.transpordiame
t.ee&g=NmY5M2I3NjUxMmYzN2U5Yw==&h=OWNkYmJiOGVhOWQ4MDFiOWNhZjRkYTA4NTFmMzMz
YWE3Y2ZjYTgxZGQ1NTNiYjJiMzlkNWI3Y2QzZmM5NjQ1YQ==&p=YzJlOmF5ZXNhOmM6bzozMTY
5ODY2ZDkyOGFmODg5ZmUzMjgyNjkxMjdjNTkwMDp2MTpoOlQ=>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Roland Mäe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, May 29, 2025 9:56 AM
To: Andrus Tull <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Herkki Rõõm
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Aivar Kurusk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Kadi Kukk
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Puhtaleiva-Voldi valgustus

Tere

Saadan kooskõlastamiseks Puhtaleiva-Voldi jalgtee valgustuse lahenduse ja
teede osa asendiplaani.

Materjalid asuvad:

https://www.dropbox.com/scl/fo/ipgbun54t07ngztzqltbs/AKdYN9vn_RdF8D2BmYrp2
oU?rlkey=v3sy962cmdkom2t2pvjlot9n1
<https://www.dropbox.com/scl/fo/ipgbun54t07ngztzqltbs/AKdYN9vn_RdF8D2BmYrp
2oU?rlkey=v3sy962cmdkom2t2pvjlot9n1&dl=0> &dl=0

Lugupidamisega

Roland Mäe

ViaVelo Inseneribüroo OÜ

Reg nr 11712139

Valukoja 10, Tallinn

Telefon: 5172182

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: Andrus Tull <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, May 20, 2025 12:03 PM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Roland Mäe
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Aivar Kurusk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Puhtaleiva-Voldi valgustus

Tere

Viimase viie aasta praktikale tuginedes kasutatakse projektides LED
valgustite värvustemperatuure järgnevalt :

*	Sõidutee valgustusele  4000 K , kui sõidutee läbib asulat  ja
majad on sõidutee ääres kasutatakse  3000 K.
*	JJT valgustusel kasutakse  3000 K .
*	ÜKR erivalgustusele kasutakse 5700 K.

Lugupidamisega

Andrus Tull

Elektriinsener

Korrashoiu ja liikluskorralduse üksus

Teehoiuteenistus

Transpordiamet

From: Herkki Rõõm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, May 19, 2025 4:29 PM
To: Andrus Tull <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Aivar Kurusk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Puhtaleiva-Voldi valgustus

Tere,

Projekteerija küsib valgustite kohta.

Mida siin vastata.

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

From: Roland Mäe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, May 19, 2025 4:24 PM
To: Kadi Kukk <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Herkki Rõõm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Puhtaleiva-Voldi valgustus

Tere

Koostame Puhtaleiva-Voldi jalgtee põhiprojekti ja seoses valgustusega on
paar küsimust.

1) Eelprojektis on sõidutee ja kergtee valgustitena ette nähtud Vizulo
Mini Martin seeria valgustid värvustemperatuuriga 4000K. Kas
Transpordiametile on sobilik 4000K värvustemperatuuriga valgustid sõidutee
ja kergtee valgustamiseks?

2) Ületuskoha valgustitena on eelprojektis ette nähtud samuti 4000K
värvustemperatuuriga ülekäiguraja optikaga valgustid. Kas see
värvustemperatuur on Transpordiametile sobilik või peaks ületuskoha
valgustid olema 5700K?

Lugupidamisega

Roland Mäe

ViaVelo Inseneribüroo OÜ

Reg nr 11712139

Valukoja 10, Tallinn

Telefon: 5172182

[email-masked] <mailto:[email-masked]>